start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | trestné body - jizda | trestné body - test | celkem trest.bodů | celkové pořadí | elegance |
50 | A2 | Renault 4CV | Stanislav Plachý | 5 | 0 | 5 | 1 | |||
52 | A2 | 1973 | Buick | riviera | Petr Janovský | 7 | 0 | 7 | 2 | |
11 | A1 | 1931 | Praga | Piccolo | Pavel Nevečeřal | 0 | 11 | 11 | 3 | A - 3 |
51 | A2 | 1973 | Chevrolet | Caprice | Pavel Janovský | 12 | 0 | 12 | 4 | |
74 | A2 | 1970 | AERO | Pavel Sita | 2 | 10 | 12 | 5 | ||
1 | A1 | 1928 | Tatra T 12 | Phaeton | Jiří Bulíček | 0 | 15 | 15 | 6 | A - 1 |
58 | A2 | 1968 | SAAB | 96V4 | Jan Čábelka | 16 | 0 | 16 | 7 | |
47 | A2 | 1966 | Ford | Cortina | Lukáš Provaz | 17 | 0 | 17 | 8 | |
59 | A2 | 1974 | Škoda | 110LS | Miroslav Čábelka | 13 | 8 | 21 | 9 | |
37 | A2 | 1968 | Renault 8 | 1132 | Hana Havrdová | 5 | 17 | 22 | 10 | |
62 | A2 | 1968 | Tatra | 603 | Pavel Král | 25 | 0 | 25 | 11 | |
57 | A2 | 1971 | Renault | 12 TL | Pavel Vypler | 13 | 16 | 29 | 12 | |
96 | M2 | 1961 | ČZ | 502/00 | Tomáš Sýkora | 2 | 28 | 30 | 13 | |
42 | A2 | 1964 | Škoda | Octavia TS | Jaroslav Gereg | 25 | 10 | 35 | 14 | |
18 | M1 | 1932 | OGAR | Jiří Švejda | 13 | 23 | 36 | 15 | M - 1 | |
60 | A2 | 1979 | Opel Manta | 2000 GTE | Otakar Holec | 24 | 12 | 36 | 16 | |
12 | A1 | 1938 | AERO | 30 | Jiří Dražka | 29 | 8 | 37 | 17 | |
32 | M1 | 1938 | Triumph | Tomáš Jůza | 20 | 18 | 38 | 18 | ||
76 | M2 | 1953 | Jawa | Pérák typ 18 | Jiří Kozák | 25 | 16 | 41 | 19 | |
69 | A2 | 1982 | Mercedes G | G | Petr Žampach | 27 | 15 | 42 | 20 | |
31 | M1 | 1938 | Jawa | Robot | Tomáš Pátek | 31 | 13 | 44 | 21 | |
56 | A2 | 1968 | Citroen | DS/ID 20 | Roman Novák | 36 | 8 | 44 | 22 | |
9 | A1 | 1932 | Tatra | 57 | Josef Kormančík | 9 | 36 | 45 | 23 | |
3 | A1 | 1931 | AERO | 662 | Jiří Myšička | 39 | 8 | 47 | 24 | |
40 | A2 | 1975 | Citroen | 2 CV 6 CLUB | Václav Kutílek | 23 | 26 | 49 | 25 | |
2 | A1 | 1921 | Walter | WIZ | Jaří Valnoha | 41 | 10 | 51 | 26 | |
61 | A2 | 1970 | Renault | 8/1132 | Martin Krechler | 40 | 11 | 51 | 27 | |
65 | A2 | 1966 | Škoda | 1000 MBX | Iva Benešová | 41 | 10 | 51 | 28 | |
10 | A1 | 1924 | Fiat | 501 | Vladimír Gajdoš | 31 | 21 | 52 | 29 | A - 2 |
39 | A2 | 1956 | Škoda | 440 | Miloslav Tatíček | 15 | 39 | 54 | 30 | |
4 | A1 | 1930 | AERO | 500 | Yvetta Skalická | 18 | 39 | 57 | 31 | |
73 | A2 | 1978 | Škoda | 120 GLS | Marek Čábelka | 36 | 21 | 57 | 32 | |
27 | M1 | 1938 | DKW | KS 200 | Miroslav Krákora | 45 | 15 | 60 | 33 | |
17 | M1 | 1948 | ČZ | 125T | Jiří Hiller | 0 | 62 | 62 | 34 | |
13 | A1 | 1924 | Citroen | Petr Jablečník | 46 | 18 | 64 | 35 | ||
36 | A2 | 1958 | Renault 4CV | 1062 | Aleš Havrda | 43 | 22 | 65 | 36 | |
53 | A2 | 1972 | Buick | skylark custom | Jiří Kunt | 41 | 24 | 65 | 37 | |
38 | A2 | 1968 | Trabant 600 | Kubel | Miloš Holotík | 7 | 61 | 68 | 38 | |
30 | M1 | 1948 | MANET | Jiří Holinka | 48 | 21 | 69 | 39 | ||
43 | A2 | 1970 | Morgan | 04-Apr | Mark Robert | 48 | 21 | 69 | 40 | |
77 | M2 | 1963 | ČZ | 250 sport | Norbert Borský | 41 | 28 | 69 | 41 | |
67 | A2 | 1986 | Renault | 11 | Jiří Klika | 62 | 8 | 70 | 42 | |
8 | A1 | 1932 | PRAGA | Piccolo | Mgr. Alice Janovská | 22 | 54 | 76 | 43 | A - 4 |
44 | A2 | 1968 | Škoda | 1000MB | Michal Pavelka | 50 | 26 | 76 | 44 | |
72 | A2 | 1967 | Renault | 8 | Petr Majvald | 66 | 10 | 76 | 45 | |
92 | M2 | 1950 | Jawa | 11 | Miloš Jeřábek | 56 | 20 | 76 | 46 | |
54 | A2 | 1962 | Wartburg | 311/1000 | Petr Škarda | 57 | 21 | 78 | 47 | |
6 | A1 | 1930 | AERO | 500 | Josef Pavlík | 41 | 38 | 79 | 48 | |
49 | A2 | 1961 | Škoda | Octavia | Jakub Mazal | 21 | 58 | 79 | 49 | |
70 | A2 | 1976 | Fiat | X/ 1/9 | Jaromír Junek | 50 | 30 | 80 | 50 | |
82 | M2 | 1967 | Dněpr | MT 12 Sólo | Petr Melichar | 60 | 20 | 80 | 51 | |
64 | A2 | 1972 | FORD Capri | MK1B | Ladislav Kršek | 16 | 65 | 81 | 52 | |
85 | M2 | 1953 | Jawa | 500 OHC | Václav Kec | 58 | 23 | 81 | 53 | |
80 | M2 | 1973 | ČZ 125 | 476 | Jan Podaný | 57 | 26 | 83 | 54 | |
48 | A2 | 1961 | Tatra | 603 | Martina Skočdopolová | 38 | 46 | 84 | 55 | |
63 | A2 | Renault | 17 | Jiří Krásný | 50 | 34 | 84 | 56 | ||
75 | M2 | 1959 | Jawa | 353 | Karel Bartošek | 59 | 25 | 84 | 57 | |
87 | M2 | 1957 | Jawa - ČZ | 250/353 | Jaroslav Šebestián | 48 | 37 | 85 | 58 | |
86 | M2 | 1958 | Jawa - ČZ | 175/356 | František Šáravec | 45 | 41 | 86 | 59 | |
89 | M2 | 1950 | Jawa | pérák | Aleš Huml | 25 | 63 | 88 | 60 | |
68 | A2 | 1960 | Škoda | Octavia super | Radek Voclík | 73 | 16 | 89 | 61 | |
79 | M2 | 1959 | Jawa | 555 | Andrea Taušerová | 33 | 56 | 89 | 62 | |
22 | M1 | 1938 | ČZ | 98 Holanďan | Martin Veselý | 61 | 31 | 92 | 63 | |
81 | M2 | 1960 | ČZ | 250 | Jakub Čížek | 57 | 36 | 93 | 64 | |
99 | M2 | 1961 | Ural | Jan Štěrba | 42 | 51 | 93 | 65 | ||
20 | M1 | 1932 | ČZ 175 | Special | Josef Urban | 52 | 43 | 95 | 66 | |
55 | A2 | 1960 | Renault | 4CV | Lenka Narovcová | 89 | 8 | 97 | 67 | |
45 | A2 | 1955 | Mercedes Benz | IBOD | Vít Študlar | 80 | 18 | 98 | 68 | |
28 | M1 | 1930 | Calthorpe | Ivory | Stanislav Michera | 65 | 34 | 99 | 69 | M - 2 |
84 | M2 | 1961 | Norton | ES2 | František Horálek | 78 | 21 | 99 | 70 | M - 4 |
26 | M1 | 1933 | AUTOMOTO | A 14 | Michal Šitich | 68 | 33 | 101 | 71 | |
23 | M1 | 1940 | ARIEL | Red Honter | Milan Veselý st. | 61 | 41 | 102 | 72 | M - 3 |
71 | A2 | 1967 | Trabant 601 | 601 | Karel Kinčl | 94 | 10 | 104 | 73 | |
29 | M1 | 1948 | OGAR | 350 | Lenka Chvojková | 23 | 84 | 107 | 74 | |
88 | M2 | 1955 | Jawa | pérák | ing. František Štumr | 64 | 43 | 107 | 75 | |
7 | A1 | 1933 | Tatra | 57 Limuzina | Jan Podaný | 39 | 71 | 110 | 76 | A - 5 |
93 | M2 | 1952 | ČZ | 150 C | Michal Kůna | 112 | 0 | 112 | 77 | |
25 | M1 | 1933 | AUTOMOTO | A 16 | Vladimír Šitich | 95 | 28 | 123 | 78 | |
15 | M1 | 1948 | Jawa | pérák | Jiří Jánský | 79 | 45 | 124 | 79 | |
41 | A2 | VW Brouk | Marie Urbanová | 92 | 36 | 128 | 80 | |||
91 | M2 | 1959 | ČZ | skútr 501 | Martin Pšenička | 87 | 43 | 130 | 81 | |
90 | M2 | 1952 | Jawa | pérák | František Chvojka | 86 | 46 | 132 | 82 | |
78 | M2 | 1962 | Jawa | 555 | Jakub Kopáč | 87 | 48 | 135 | 83 | |
46 | A2 | 1975 | Škoda | 100L | Michal Votoček | 109 | 30 | 139 | 84 | |
97 | M2 | 1956 | Jawa ČZ | 250 | Luboš Procházka | 115 | 41 | 156 | 85 | |
19 | M1 | 1935 | NSU | 501 TS | Pavel Nesládek | 121 | 42 | 163 | 86 | M - 5 |
83 | M2 | 1969 | Jawa | 360 | Josef Horálek | 145 | 18 | 163 | 87 | |
66 | A2 | 1969 | Škoda | 1100 MBX | Ladislav Janeček | 154 | 10 | 164 | 88 | |
16 | M1 | 1949 | Jawa | 250 | Václav Jánský | diskvalifikace | ||||
24 | M1 | 1928 | FN | M67 M | Zdeněk Kuthan | diskvalifikace | ||||
21 | M1 | 1929 | ARIEL | B 557 | Milan Veselý ml. | diskvalifikace |
celkem 69 závodících účastníků | |||||||
SOUTĚŽ ELEGANCE | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | |
5 AUTA | 7 | A1 | 1933 | Tatra | 57 Limuzina | Jan Podaný | |
4 AUTA | 8 | A1 | 1932 | PRAGA | Piccolo | Mgr. Alice Janovská | |
3 AUTA | 11 | A1 | 1931 | Praga | Piccolo | Pavel Nevečeřal | |
2 AUTA | 10 | A1 | 1924 | Fiat | 501 | Vladimír Gajdoš | |
1 AUTA | 1 | A1 | 1928 | Tatra T 12 | Phaeton | Jiří Bulíček | |
POŘADÍ | |||||||
5 MOTO | 19 | M1 | 1935 | NSU | 501 TS | Pavel Nesládek | |
4 MOTO | 84 | M2 | 1961 | Norton | ES2 | František Horálek | |
3 MOTO | 23 | M1 | 1940 | ARIEL | Red Honter | Milan Veselý st. | |
2 MOTO | 28 | M1 | 1930 | Calthorpe | Ivory | Stanislav Michera | |
1 MOTO | 18 | M1 | 1932 | OGAR | Jiří Švejda | ||
ŽENSKÉ POSÁDKY | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | celkem trest.bodů |
3 | 4 | A1 | 1930 | AERO | 500 | Yvetta Skalická | 57 |
2 | 65 | A2 | 1966 | Škoda | 1000 MBX | Iva Benešová | 51 |
1 | 37 | A2 | 1968 | Renault 8 | 1132 | Hana Havrdová | 22 |
NEJSTARŠÍ ŘIDIČ | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | |
1 | 1 | A1 | 1928 | Tatra T 12 | Phaeton | Jiří Bulíček | |
NEJVZDÁLENENĚJŠÍ ÚČASTNÍK | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | |
1 | 19 | M1 | 1935 | NSU | 501 TS | Pavel Nesládek | |
NEJSTARŠÍ STROJ - AUTO | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | |
1 | 2 | A1 | 1921 | Walter | WIZ | Jaří Valnoha | |
NEJSTARŠÍ STROJ - MOTO | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | |
1 | 24 | M1 | 1928 | FN | M67 M | Zdeněk Kuthan | |
NEJMLADŠÍ ŘIDIČ | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | |
1 | 78 | M2 | 1962 | Jawa | 555 | Jakub Kopáč | |
VÍTĚZ A1 | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | celkem trest.bodů |
10 | 8 | A1 | 1932 | PRAGA | Piccolo | Mgr. Alice Janovská | 76 |
9 | 13 | A1 | 1924 | Citroen | Petr Jablečník | 64 | |
8 | 4 | A1 | 1930 | AERO | 500 | Yvetta Skalická | 57 |
7 | 10 | A1 | 1924 | Fiat | 501 | Vladimír Gajdoš | 52 |
6 | 2 | A1 | 1921 | Walter | WIZ | Jaří Valnoha | 51 |
5 | 3 | A1 | 1931 | AERO | 662 | Jiří Myšička | 47 |
4 | 9 | A1 | 1932 | Tatra | 57 | Josef Kormančík | 45 |
3 | 12 | A1 | 1938 | AERO | 30 | Jiří Dražka | 37 |
2 | 1 | A1 | 1928 | Tatra T 12 | Phaeton | Jiří Bulíček | 15 |
1 | 11 | A1 | 1931 | Praga | Piccolo | Pavel Nevečeřal | 11 |
VÍTĚZ A2 | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | celkem trest.bodů |
10 | 57 | A2 | 1971 | Renault | 12 TL | Pavel Vypler | 29 |
9 | 62 | A2 | 1968 | Tatra | 603 | Pavel Král | 25 |
8 | 37 | A2 | 1968 | Renault 8 | 1132 | Hana Havrdová | 22 |
7 | 59 | A2 | 1974 | Škoda | 110LS | Miroslav Čábelka | 21 |
6 | 47 | A2 | 1966 | Ford | Cortina | Lukáš Provaz | 17 |
5 | 58 | A2 | 1968 | SAAB | 96V4 | Jan Čábelka | 16 |
4 | 51 | A2 | 1973 | Chevrolet | Caprice | Pavel Janovský | 12 |
3 | 74 | A2 | 1970 | AERO | Pavel Sita | 12 | |
2 | 52 | A2 | 1973 | Buick | riviera | Petr Janovský | 7 |
1 | 50 | A2 | Renault 4CV | Stanislav Plachý | 5 | ||
VÍTĚZ M1 | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | celkem trest.bodů |
10 | 26 | M1 | 1933 | AUTOMOTO | A 14 | Michal Šitich | 101 |
9 | 28 | M1 | 1930 | Calthorpe | Ivory | Stanislav Michera | 99 |
8 | 20 | M1 | 1932 | ČZ 175 | Special | Josef Urban | 95 |
7 | 22 | M1 | 1938 | ČZ | 98 Holanďan | Martin Veselý | 92 |
6 | 30 | M1 | 1948 | MANET | Jiří Holinka | 69 | |
5 | 17 | M1 | 1948 | ČZ | 125T | Jiří Hiller | 62 |
4 | 27 | M1 | 1938 | DKW | KS 200 | Miroslav Krákora | 60 |
3 | 31 | M1 | 1938 | Jawa | Robot | Tomáš Pátek | 44 |
2 | 32 | M1 | 1938 | Triumph | Tomáš Jůza | 38 | |
1 | 18 | M1 | 1932 | OGAR | Jiří Švejda | 36 | |
VÍTĚZ M2 | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | celkem trest.bodů |
10 | 86 | M2 | 1958 | Jawa - ČZ | 175/356 | František Šáravec | 86 |
9 | 87 | M2 | 1957 | Jawa - ČZ | 250/353 | Jaroslav Šebestián | 85 |
8 | 75 | M2 | 1959 | Jawa | 353 | Karel Bartošek | 84 |
7 | 80 | M2 | 1973 | ČZ 125 | 476 | Jan Podaný | 83 |
6 | 85 | M2 | 1953 | Jawa | 500 OHC | Václav Kec | 81 |
5 | 82 | M2 | 1967 | Dněpr | MT 12 Sólo | Petr Melichar | 80 |
4 | 92 | M2 | 1950 | Jawa | 11 | Miloš Jeřábek | 76 |
3 | 77 | M2 | 1963 | ČZ | 250 sport | Norbert Borský | 69 |
2 | 76 | M2 | 1953 | Jawa | Pérák typ 18 | Jiří Kozák | 41 |
1 | 96 | M2 | 1961 | ČZ | 502/00 | Tomáš Sýkora | 30 |
SMOLAŘ DNE | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | celkem trest.bodů |
poslední | 66 | A2 | 1969 | Škoda | 1100 MBX | Ladislav Janeček | 164 |
DOBOVÉ OBLEČENÍ | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | |
3 | 17 | M1 | 1948 | ČZ | 125T | Jiří Hiller | |
2 | 8 | A1 | 1932 | PRAGA | Piccolo | Mgr. Alice Janovská | |
1 | 2 | A1 | 1921 | Walter | WIZ | Jaří Valnoha | |
ABSOLUTNÍ VÍTĚZ | |||||||
POŘADÍ | start číslo | kategorie | rok výroby | značka | model | řidič | celkem trest.bodů |
1 | 50 | A2 | Renault 4CV | Stanislav Plachý | 5 |